Filip RAMÍK

Bakalářská práce

Marketingová komunikace extrémního vytrvalostního závodu Beskydská sedmička

Marketing communication of the extreme endurance race Beskydská sedmička
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace extrémního vytrvalostního závodu Beskydská sedmička a následné doporučení pro závody podobného typu. V teoretické části jsou definovány pojmy marketing, marketingová komunikace a samotný závod Beskydská sedmička. V praktické části jsou poznatky z teorie převedeny na závod Beskydská sedmička a následně analyzována marketingová komunikace …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse marketing communication of the extreme endurance race "Beskydská sedmička" and to provide recommendations for similar races. The theoretical part presents definitions of the main concepts - marketing, marketing communication and the "Beskydská sedmička" race. In the practical part the theoretical findings are applied to the "Beskydská sedmička" race, whose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RAMÍK, Filip. Marketingová komunikace extrémního vytrvalostního závodu Beskydská sedmička. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie