Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s. – Bc. Luboš Caninec
Bc. Luboš Caninec
Diplomová práce
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Evaluation of the marketing strategy to date and evaluation of its compliance with the marketing plan of the production company POEX Velké Meziříčí, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současnou marketingovou strategii výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s. a na základě výsledků analýzy vytvořit soubor opatření a návrhů, které by vedly k větší propagaci společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s. Rozdělení diplomové práce je standardní na tři hlavní sekce. V první teoreticko-metodologické části práce byly pomocí vyhledávání v odborné literatuře …víceAbstract:
The aim of the thesis was to analyse the current marketing strategy of the production company POEX Velké Meziříčí, a.s. and, based on the results of the analysis, to create a set of measures and proposals that would lead to greater promotion of POEX Velké Meziříčí, a.s. The division of the thesis is standard in three main sections. In the first theoretical-methodological part of the thesis, basic concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/cu1ig/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CANINEC, Luboš. \textit{Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/mrpvgc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Andrea Pollaková -
Komunikační strategie
Zuzana Koňařová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Linda Oprchalová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
Atman Trivedi