Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s. – Bc. Luboš Caninec
Bc. Luboš Caninec
Master's thesis
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Evaluation of the marketing strategy to date and evaluation of its compliance with the marketing plan of the production company POEX Velké Meziříčí, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo analyzovat současnou marketingovou strategii výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s. a na základě výsledků analýzy vytvořit soubor opatření a návrhů, které by vedly k větší propagaci společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s. Rozdělení diplomové práce je standardní na tři hlavní sekce. V první teoreticko-metodologické části práce byly pomocí vyhledávání v odborné literatuře …moreAbstract:
The aim of the thesis was to analyse the current marketing strategy of the production company POEX Velké Meziříčí, a.s. and, based on the results of the analysis, to create a set of measures and proposals that would lead to greater promotion of POEX Velké Meziříčí, a.s. The division of the thesis is standard in three main sections. In the first theoretical-methodological part of the thesis, basic concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/cu1ig/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CANINEC, Luboš. \textit{Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University College Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mrpvgc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Andrea Pollaková -
Komunikační strategie
Zuzana Koňařová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Linda Oprchalová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
Atman Trivedi