Bc. Egor Liubushkin
Master's thesis
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of selected company
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení ekonomické výkonností podniku pomocí využití vybraných metod a postupů z oblastí finanční a strategické analýzy. Pro ekonomickou analýzu v období 2018–2022 byla zvolena společnost OLMA, a. s., která vznikla v České republice v roce 1967 a je jedním z největších zpracovatelů mléka a výrobcem mléčných výrobků v současné době na tuzemském trhu. V literární …moreAbstract:
The subject of this thesis is the evaluation of the company's economic performance using selected methods and procedures from the areas of financial and strategic analysis. OLMA, a. s., founded in the Czech Republic in 1967 and one of the largest milk processors and a producer of dairy products on the domestic market, was chosen as the company to carry out the economic analysis for the years 2018–2022 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2024
- Supervisor: Ing. Jiří Mach, Ph.D.
- Reader: Šimon Dušek, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights