Souvislost mezi self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol – Bc. et Bc. Aneta Augustinová
Bc. et Bc. Aneta Augustinová
Master's thesis
Souvislost mezi self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol
Relation between teacher self-efficacy and burn out syndrome among teachers in primary education
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zabývá souvislostí mezi učitelskou self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení učitelské profese, konceptu učitelské self-efficacy, syndromu vyhoření u učitelů a dosavadním poznatkům o souvislosti definovaných konceptů. Empirická část práce se věnuje metodologii kvantitativního šetření a následné …moreAbstract:
The master's thesis deals with the relationship between teacher self-efficacy and burn-out syndrome among primary school teachers in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of the teaching profession, the concept of teacher self-efficacy, burnout syndrome in teachers and the existing knowledge about the connection of the defined concepts. The empirical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f3ko5/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Pedagogy / Pedagogy
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Souvislosti mezi osobnostními rysy, učitelskou self-efficacy a syndromem vyhoření u učitelů základních škol
Jakub Větříšek -
Souvislost self-efficacy, locus of control a syndromu vyhoření u asistentů pedagoga.
Kateřina Veselská -
Souvislost self-efficacy s mírou syndromu vyhoření a využíváním duševní hygieny u sociálních pracovníků
Lucie Pražáková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková