Bc. Lenka Bínová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a rozborem nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a také vyhodnotit tyto aspekty u dvou zvolených obchodních jednotek. Vybrány byly dvě drogerie a to drogerie DM Markt s.r.o. a Rossmann – drogerie a parfumerie. Obě se nacházejí v Pelhřimově. Ke sběru dat byly použity metody pozorování, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor …viac
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the theory and analysis of the shopping atmosphere and merchandising. The aim is to characterize, analyse and evaluate these aspects of two selected commercial units. The following commercial units were selected: DM Markt, s. r. o. - drugstore and Rossmann – drugstore and perfumery. Both are located in Pelhrimov. For the collection of data were used methods of observation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích