Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lenka Bínová
Bc. Lenka Bínová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a rozborem nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a také vyhodnotit tyto aspekty u dvou zvolených obchodních jednotek. Vybrány byly dvě drogerie a to drogerie DM Markt s.r.o. a Rossmann – drogerie a parfumerie. Obě se nacházejí v Pelhřimově. Ke sběru dat byly použity metody pozorování, dotazníkové šetření a strukturovaný rozhovor …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the theory and analysis of the shopping atmosphere and merchandising. The aim is to characterize, analyse and evaluate these aspects of two selected commercial units. The following commercial units were selected: DM Markt, s. r. o. - drugstore and Rossmann – drugstore and perfumery. Both are located in Pelhrimov. For the collection of data were used methods of observation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wwun4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Hana Křížová