Mgr. Nikola Vilímková
Master's thesis
Ženy a sexismus v české reklamě
Women and sexism in czech commercials
Abstract:
Hlavním tématem této práce bude využití motivu sexuálních indikátorů a stereotypizace v reklamním sdělení. Pomocí diskurzivní analýzy bude zjišťováno, jakým způsobem zadavatelé oslovují své potenciální zákazníky v oblasti sexistických reklam. Tato diplomová práce bude obsahovat sedm analýz reklam, na které byla podána stížnost z důvodů sexismu v roce 2014. Práce bude rozčleněna do tří částí. Teoretická …moreAbstract:
The main topic of this diploma work will be application of the motive of sexual indicators and stereotyping in advertising message. Discursive analysis will investigate, how submitters address their possible customers in sexistic commercials areas. This thesis will contain seven analyses of commercials, on which the complaints were made because of sexism in 2014. The work will be dividend into three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j4731/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2016
- Supervisor: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Diskurzivní analýza zobrazování neheterosexuálních teen postav v americké a britské fikční TV tvorbě od počátku 90. let 20. století do současnosti
Jana JEDLIČKOVÁ -
Kritická diskurzivní analýza návrhu zákona o přídavku na bydlení
Karolína Žitková -
Fenomén moravanství v letech 1990 až 1991: Diskurzivní analýza týdeníku Moravskoslezská orlice
Veronika Chromá -
Homoparentální rodina: kritická diskurzivní analýza českých a rakouských novinových článků
Hana Morávková -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Akt v reklamě – vznik, vývoj a problematika používání koncepce Sex Sells v beauty a fashion oborech
Hanna Filatava