Ženy a sexismus v české reklamě – Mgr. Nikola Vilímková
Mgr. Nikola Vilímková
Diplomová práce
Ženy a sexismus v české reklamě
Women and sexism in czech commercials
Anotace:
Hlavním tématem této práce bude využití motivu sexuálních indikátorů a stereotypizace v reklamním sdělení. Pomocí diskurzivní analýzy bude zjišťováno, jakým způsobem zadavatelé oslovují své potenciální zákazníky v oblasti sexistických reklam. Tato diplomová práce bude obsahovat sedm analýz reklam, na které byla podána stížnost z důvodů sexismu v roce 2014. Práce bude rozčleněna do tří částí. Teoretická …víceAbstract:
The main topic of this diploma work will be application of the motive of sexual indicators and stereotyping in advertising message. Discursive analysis will investigate, how submitters address their possible customers in sexistic commercials areas. This thesis will contain seven analyses of commercials, on which the complaints were made because of sexism in 2014. The work will be dividend into three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j4731/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2016
- Vedoucí: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Kateřina Kirkosová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Diskurzivní analýza zobrazování neheterosexuálních teen postav v americké a britské fikční TV tvorbě od počátku 90. let 20. století do současnosti
Jana JEDLIČKOVÁ -
Kritická diskurzivní analýza návrhu zákona o přídavku na bydlení
Karolína Žitková -
Fenomén moravanství v letech 1990 až 1991: Diskurzivní analýza týdeníku Moravskoslezská orlice
Veronika Chromá -
Homoparentální rodina: kritická diskurzivní analýza českých a rakouských novinových článků
Hana Morávková -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Erotika a sex v reklamě
Anna Janoušková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Akt v reklamě – vznik, vývoj a problematika používání koncepce Sex Sells v beauty a fashion oborech
Hanna Filatava