Využití sociálních sítí v marketingu – Bc. Zuzana Brabcová
Bc. Zuzana Brabcová
Master's thesis
Využití sociálních sítí v marketingu
Social Media Marketing
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje stav využívání sociálních sítí u konkrétního podniku. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy používané v oblasti internetového marketingu a jeho využití na sociálních sítích jako způsob propagace. Praktická část práce se zabývá marketingovými aktivitami podniku salon Praha Queen-si, především její činností na sociálních sítích. Pomocí dotazníkového šetření …viacAbstract:
The diploma thesis analysed social media usage and performance for a given company. In the theoretical part of this study author defined essential terms used in internet marketing and its application for social network to achieve better awareness about the company and its services. The analytical part focused on current marketing activities of company salon Praha Queen-si and concentrated on social …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva