Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P&B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/9001 – Markéta Pištorová
Markéta Pištorová
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P&B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/9001
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIŠTOROVÁ, Markéta. \textit{Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P\&{}B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/9001}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/msmhd8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva