Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl – Alexandra MONHARTOVÁ
Alexandra MONHARTOVÁ
Bachelor's thesis
Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl
Interpretation of the Gossip Girl series' characters through the product placement perspective
Abstract:
Charakterizace postav skrze audiální product placement. Práce vymezila pojem product placement a zkoumala jeho efektivitu v televizní tvorbě. Dále se zabývala konstrukcí postav v audiovizuální tvorbě. Prokázala, že audiální product placement postavu charakterizuje, jelikož určité produkty či značky spojené explicitně s postavou divák dekóduje a přiřadí získané informace k charakteru postavy.Abstract:
This paper argues that characters in the Gossip Girl series can be interpreted through I argued that Gossip Girl became a pop cultural phenomenon, thanks to its original marketing and costume design which overleaped to the fashion industry. According to my research, Gossip Girl series was a case of an ideal merge between the television series and the fashion and cosmetics industries.brand and product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2013
Accessible from:: 10. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MONHARTOVÁ, Alexandra. \textit{Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/mst1ts/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MONHARTOVÁ, Alexandra. Interpretace postav skrze product placement a jeho role v americkém fikčním seriálu Gossip Girl. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Human Studies / Francouzská filologie - Filmová věda
Theses on a related topic
-
Product placement v současném televizním seriálu
Kryštof Kolesa -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Analýza využití Product Placement v televizních seriálech
Martina Štiaková -
Analýza využívání product placement v českých televizních seriálech
Hana Grombířová -
Analýza využití Product Placement ve slovenských televizních seriálech
Katarína Líšková -
Product placement v České republice a Rusku
Anton Lazouski -
Product placement v televizní tvorbě
Lucie Koulová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights