Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice – Iveta Maurerová
Iveta Maurerová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
Marketing Mix Analysis of a Commercial Television Station
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice" se zabývá reklamní činností a jejich metodami a principy ve firmě TV Nova s.r.o. V teoretické části byly definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovým mixem, působení reklam na určitou skupinu lidí, její záměry, zvuková ovlivňování a konkrétní působení na okolí. Analytická část obsahuje analýzu …víceAbstract:
This bachelor's thesis on the topic "Analysis of the marketing mix of a commercial television station" deals with advertising activities and their methods and principles in the company TV Nova s.r.o. In the theoretical part I define important terms related to marketing and marketing mix, you will learn the effects of advertising on a particular group of people, its intentions, sound effects and specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Maurerová, Iveta. Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš -
Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV-VyVolení 1 a VyVolení 2
Zlata BIEDERMANNOVÁ -
Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
Stanislav ZDÍLNA -
Senioři jako specifická cílová skupina marketingových komunikací(sociálního marketingu) v podmínkách pořadu České televize "Na stopě" a pořadu Českého rozhlasu Ostrava "S dechovkou na zločince"
Artur KUBICA -
Stylotvorné faktory ovlivňující řečové vlastnosti reportéra (komparace pracovníků ČT/TV Nova/TV Prima)
Tereza KURKOVÁ -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Nikola KARKOŠOVÁ -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
Nikola KARKOŠOVÁ -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a TV Nova
Nikola KARKOŠOVÁ