Iveta Maurerová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice

Marketing Mix Analysis of a Commercial Television Station
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice" se zabývá reklamní činností a jejich metodami a principy ve firmě TV Nova s.r.o. V teoretické části byly definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovým mixem, působení reklam na určitou skupinu lidí, její záměry, zvuková ovlivňování a konkrétní působení na okolí. Analytická část obsahuje analýzu …více
Abstract:
This bachelor's thesis on the topic "Analysis of the marketing mix of a commercial television station" deals with advertising activities and their methods and principles in the company TV Nova s.r.o. In the theoretical part I define important terms related to marketing and marketing mix, you will learn the effects of advertising on a particular group of people, its intentions, sound effects and specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Maurerová, Iveta. Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní