Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin – Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Disertační práce
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Identification of the factors affecting customer behaviour when purchasing grocery online
Anotace:
Tématem disertační práce je problematika identifikace faktorů působících na chování zákazníka v rámci akceptace nákupu potravin online. Hlavním cílem práce je vytvořit rozšířený model akceptace technologie pro oblast online nákupu potravin. V úvodní teoretické rozpravě je představen celosvětový dynamický rozvoj online nakupování potravin a možnosti využití modelu akceptace technologie v rámci studie …víceAbstract:
This dissertation deals with the issue of identifying factors affecting customer behaviour in the acceptance of online grocery shopping. The main aim is to create an extended model of technology acceptance for online grocery shopping. The theoretical discussion presents the global dynamic development of online grocery shopping and the possibility of using the technology acceptance model in the study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fw1mn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAUEROVÁ, Radka. \textit{Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin}. Online. Disertační práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/msw8sj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Akceptace a používání didaktického softwaru učiteli vzhledem k metodám a organizačním formám výuky chemie
Kateřina Chroustová -
Determinants of Consumer Adoption of AI Technology in European Banking Services: Understanding the Influence of Security and Privacy
Pavle Stamenic -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Grocery shopping in the post pandemic era: A study in the Czech Republic
Alejandra Vélez Taborda -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Návrh online aplikace pro nákup potravin pro marocký trh
Illias Zouad -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková