Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend – Thi Thanh Huyen Do
Thi Thanh Huyen Do
Bakalářská práce
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing analysis, particularly the strategies and the directions implemented by Trung Nguyen Legend Group. The primary purpose of this thesis is to demonstrate the internal and external environment as well as the key factors that affect the marketing strategies of Trung Nguyen.In the theoretical section, the study will give an overview of marketing and explain individual …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DO, Thi Thanh Huyen. \textit{Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/mt9wb7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení efektivity co-brandingových strategií z pohledu zákazníků
Thuy Duong Nguyen -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
Revealed comparative advantage of coffee export: the case study of Vietnam and its selected competitors
Phuong Dung Do -
Attitudes of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam
Thi Ngoc Ha Nguyen -
Economic evaluation of coffee commodity and coffee production in Vietnam
Nam Anh Tran -
Dopady Dohody o volném obchodu mezi Evropskou unií a Vietnamem (EVFTA) na obchod s kávou mezi EU a Vietnamem
Mai Trang Taová -
Foreign Trade of Vietnam - Case study of Cofee export
Thi Bich Diep Nguyen -
Globální hodnotové řetězce v kávovém průymslu se zaměřením na Vietnam
Adéla Klumparová
Název
Vložil
Vloženo
Práva