Vliv event marketingových aktivit na pozici značky – Lucie Hladíková
Lucie Hladíková
Bakalářská práce
Vliv event marketingových aktivit na pozici značky
The Influence of Event Marketing Activities on the Brand Position
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje definici pojmů event marketingu a event. Dále se práce zabývá aktuálními trendy a budoucností event marketingu. V neposlední řade se věnuje image značky. V praktické části je analyzována značka …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of event marketing as an effective tool for a brand image formation. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with terms like event marketing field, with current trends in event marketing and its future. In the practical part the Happy Nature brand and its event marketing activities are being analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hladíková, Lucie. Vliv event marketingových aktivit na pozici značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková -
Marketing a image značky adidas
Klára Jíchová -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali