Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost – Mgr. Petr ŠULEŘ
Mgr. Petr ŠULEŘ
Master's thesis
Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost
Key Attributes of The Czech TVNews and their Influence on The Ratings
Anotácia:
Tématem diplomové práce je identifikace klíčových atributů českého televizního zpravodajství s ohledem na jejich uplatnění při přípravě a realizaci marketingových kampaní. Práci tvoří tři části. Teoretická část poskytuje základní rámec, ve kterém lze prostředí českého televizního zpravodajství studovat, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem zaměřeným na divácké …viacAbstract:
The topic of this thesis is the identification of key attributes of the Czech TV news with regard to their use for preparation and implementation of marketing campaigns. The thesis consists of three parts. The theoretical part offers a basic framework for the study of the of the Czech TV news and allows to formulate a hypothesis. The empirical part is composed of results of a quantitative research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULEŘ, Petr. \textit{Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/mtao0e/.
Jak správně citovat práci
ŠULEŘ, Petr. Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing České televize na sociálních sítích
Thu Lan Duongová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal -
Empowering Media: Media Participation and Homelessness
Vojtěch Dvořák -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší