Kateřina Králíková

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Zoot a.s.

Customer Satisfaction Analysis of the company ZOOT a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat míru zákaznické spokojenosti společnosti ZOOT a.s., vymezit jednotlivé faktory zákaznické spokojenosti, určit celkovou spokojenost a následně prezentovat výsledky korelační analýzy formou percepční mapy. Marketingového výzkumu v podobě dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 185 respondentů, kteří byli osloveni na základě metody …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the level of customer satisfaction of the company ZOOT a.s., to define the individual factors of customer satisfaction, to determine the overall satisfaction and then to present the results of the correlation analysis in the form of a perception map. A total of 185 respondents attended the marketing research in the form of a questionnaire survey. They were approached …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2020
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Veronika Šmejkalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78750