Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Zoot a.s. – Kateřina Králíková
Kateřina Králíková
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Zoot a.s.
Customer Satisfaction Analysis of the company ZOOT a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat míru zákaznické spokojenosti společnosti ZOOT a.s., vymezit jednotlivé faktory zákaznické spokojenosti, určit celkovou spokojenost a následně prezentovat výsledky korelační analýzy formou percepční mapy. Marketingového výzkumu v podobě dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 185 respondentů, kteří byli osloveni na základě metody …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the level of customer satisfaction of the company ZOOT a.s., to define the individual factors of customer satisfaction, to determine the overall satisfaction and then to present the results of the correlation analysis in the form of a perception map. A total of 185 respondents attended the marketing research in the form of a questionnaire survey. They were approached …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78750
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2020
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Veronika Šmejkalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie
Štěpán Růža -
Využití nástrojů marketingové komunikace v praxi podniku B2B
Jiří Fíla -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
B2B customer loyalty - factors affecting customer loyalty in the food supply industry
Adam Valečka -
Customer experience (CX) in services
Clintu Victor