Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA – Tereza Plesníková
Tereza Plesníková
Bakalářská práce
Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA
The Influence of Cultural Differences and Specifics on the Marketing Strategy of McDonald's - Comparison of the Czech Republic and the USA
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními zvyklostmi Spojených států amerických a České republiky. Práce si klade za cíl přiblížit rozdílnosti v mentalitě jednotlivých národů pomocí Hofstedeho kulturních dimenzí a následně znázornit tyto rozdílnosti v realizaci marketingové a obchodní strategii firmy McDonald's. Práci uzavírají ukázky z marketingové a obchodní kampaně této firmy, která …víceAbstract:
The Bachelor's Thesis is focused on cultural and business practices of the United States of America and the Czech Republic. The main goal is to thoroughly examine all the differences in the mentality of these nations using Hofstede's cultural dimensions, and then illustrate these findings on the implementation of marketing and business strategy of McDonald's company. The thesis is concluded by specific …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35261
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Magda Neuwirthová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35261
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Projevy Hofstedeho kulturních dimenzí ve spotřebě jednorázových plastů
Marie Soukupová -
Rozdělení české společnosti dle kulturních dimenzí Geerta Hofstedeho
Ondřej KNĚŽOUR -
Ověření platnosti Hofstedeho dimenzí na příkladu vietnamské kultury
Adéla Vacková -
Umělecké tlumočení písně do českého znakového jazyka: Star Wars (Moosebutter, Spojené státy americké, 1999)
Kristýna Kutějová -
Spojené státy americké a ukončení japonské izolace
Michal NOVOTNÝ -
Spojené státy americké a vznik Společnosti národů
Eliška PAYEROVÁ -
Komunikace národních paralympijských výborů na sociální síti Facebook: Případová studie zaměřená na Českou republiku, Slovensko, Spojené státy americké a Austrálii
Veronika Macková