Podnikatelský plán pro založení nové módní značky – Tereza Vítová
Tereza Vítová
Bakalářská práce
Podnikatelský plán pro založení nové módní značky
Business plan for starting a new fashion brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro nově vznikající módní značku. Je popsána struktura podnikatelského plánu, postup jeho sestavení a co by měl obsahovat. Následuje navržení celého plánu pro vybranou značku. Vytvořený plán pomůže zjistit, zda je založení podniku reálné a ujasnit postup založení značky. Představena je vize a cíle podniku. Je zpracována analýza všech ovlivňujících …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a business plan for an emerging fashion brand. The thesis describes the structure of the business plan, the procedure for its compilation and what it should contain. This is followed by proposing the entire plan for the selected brand. The created plan will help to find out whether the establishment of a business is realistic and clarify the procedure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Knížek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vítová, Tereza. Podnikatelský plán pro založení nové módní značky. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textilní marketing / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán pro začínající firmu vyrábějící dámské spodní prádlo
Nicole Burgetová -
Podnikatelský plán - CLOUD Terrace
Adriana Nová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
Sára Barošová -
HR marketing ve zvolené společnosti
Tereza Martinovská -
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
Veronika Pavelková -
Analýza komunikační strategie značky Red Bull se zaměřením na event marketing
Ondřej Siuda
Název
Vložil
Vloženo
Práva