Tereza Vítová

Bakalářská práce

Podnikatelský plán pro založení nové módní značky

Business plan for starting a new fashion brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu pro nově vznikající módní značku. Je popsána struktura podnikatelského plánu, postup jeho sestavení a co by měl obsahovat. Následuje navržení celého plánu pro vybranou značku. Vytvořený plán pomůže zjistit, zda je založení podniku reálné a ujasnit postup založení značky. Představena je vize a cíle podniku. Je zpracována analýza všech ovlivňujících …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a business plan for an emerging fashion brand. The thesis describes the structure of the business plan, the procedure for its compilation and what it should contain. This is followed by proposing the entire plan for the selected brand. The created plan will help to find out whether the establishment of a business is realistic and clarify the procedure …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Roman Knížek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vítová, Tereza. Podnikatelský plán pro založení nové módní značky. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilní

Technická univerzita v Liberci

Fakulta textilní

Bakalářský studijní program / obor:
Textilní marketing / Textilní marketing