Zavádění nového výrobku na trh – Ing. Silvie Vítková
Ing. Silvie Vítková
Diplomová práce
Zavádění nového výrobku na trh
The introduction of a new product on the market
Anotace:
Práce je zaměřena na zavedení nového výrobku na trh. Cílem práce je předložit firmě Albixon a.s. návrh k uvedení nového výrobku na trh a to konkrétně dřevěných koupacích sudů. Návrhové části předchází provedení SWOT analýzy a PEST analýzy, podle kterých je vyhodnocena situace a postavení firmy na trhu. Dále práce obsahuje analýzu konkurence pomocí porovnání marketingových mixů jednotlivých firem. Návrhová …víceAbstract:
My work is focused on introduction of a new product on the market. The aim is to present a proposal of a new product on the market for company Alixon, namely wooden bath barrel. In the proposal part is SWOT analyse and PEST analyse implemented to show the present situation and position on the marketplace. The work includes competitor analysis by comparing the marketing mix of the companies. The proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ya59e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Hanzelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Klára Suchoňová -
Softwarový proces vývoje webové mapové platformy - případová studie pro geoprocessingové aplikace
Daniel URBAN -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa -
Marketingový mix
Vladěna Mašínová