Projekt mediální sondy Žebříček 20-ti nejdražších českých měst – Ing. Barbora Černá
Ing. Barbora Černá
Bachelor's thesis
Projekt mediální sondy Žebříček 20-ti nejdražších českých měst
Project of medial probe Scale of 20 most expensive czech cities
Abstract:
Ve své práci sestavuji žebříček českých měst podle poměru příjmů obyvatel a životních nákladů. Cílem je tedy vytvoření určitého obrazu sociální reality, či spíše jeho výseče, a to pomocí relevantního měřítka drahoty, či láce v různých městech České republiky. Pro tvorbu práce jsem čerpala poznatky především z vlastní zkušenosti praxe v médiích, z autorské účasti na obdobných publikovaných projektech …moreAbstract:
In my thesis I create scale of czech cities according to rate of incomes of residents and life costs. Deal is build of certain tableau of social reality or one sector of that, with gauge of relevant scale factor dearth and cheapness in several cities in Czech Republic. I use my own cooperation experience in media, analogous published articles and recommended professional literature. This mentioned …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w3czf/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analysis of market parameters of groundnuts in Mazowe district, Zimbabwe
Donald Mbangani -
Montánní aktivity na Přebuzsku (Báňsko-historická analýza a geodeticko topografický průzkum)
Petr HASIL -
Branding – its history and new challenges
Natella Vojtkova -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov