Užití principu imerzivní virtuální reality v kontextu Zoo – Bc. Kateřina Pecháčková
Bc. Kateřina Pecháčková
Bachelor's thesis
Užití principu imerzivní virtuální reality v kontextu Zoo
Using Immersive Virtual Reality Principle in the Context of Zoo
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na téma hodnocení a využití aplikací imerzivní virtuální reality v kontextu zoologických zahrad. Práce představí možnosti využití aplikací pro vzdělávací a virtuální centra zoologických zahrad. První část bakalářské práce se věnuje definici a vývoji virtuální reality, řeší druhy a rozdíly mezi jednotlivými typy realit a jejich možnosti, zmiňuje se o kladných a záporných …moreAbstract:
Thesis is focused on the topic of evaluation and use of applications of immersive virtual reality in the context of zoos. The thesis will present the topic of possibilities for education and virtual centers of zoos. This thesis deals with definition and development of virtual reality. It deals with the types and differences between different types of realities and their possibilities, mentions the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bgupk/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2019
- Supervisor: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Customizable 3D avatar for virtual reality applications
Hana Tokárová -
Tvorba aplikace virtuální reality
Jan Petrů -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Aplikace virtuální reality v bezpečnosti podniků surovinového průmyslu.
Věroslav Holuša -
Projekty a aplikace virtuální reality v geografických a technických oborech
Dominik NEBOR -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Rozšíření výukové aplikace virtuální reality o přehrávání animací trojúhelníkových sítí
Jakub HEJMAN -
Transformace simulátorů z analogové do digitální podoby s důrazem na rozvoj digitální formy a využití virtuální reality pro aplikace simulací v odvětví bezpečnostních složek.
Jan Florián