Užití principu imerzivní virtuální reality v kontextu Zoo – Bc. Kateřina Pecháčková
Bc. Kateřina Pecháčková
Bakalářská práce
Užití principu imerzivní virtuální reality v kontextu Zoo
Using Immersive Virtual Reality Principle in the Context of Zoo
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma hodnocení a využití aplikací imerzivní virtuální reality v kontextu zoologických zahrad. Práce představí možnosti využití aplikací pro vzdělávací a virtuální centra zoologických zahrad. První část bakalářské práce se věnuje definici a vývoji virtuální reality, řeší druhy a rozdíly mezi jednotlivými typy realit a jejich možnosti, zmiňuje se o kladných a záporných …víceAbstract:
Thesis is focused on the topic of evaluation and use of applications of immersive virtual reality in the context of zoos. The thesis will present the topic of possibilities for education and virtual centers of zoos. This thesis deals with definition and development of virtual reality. It deals with the types and differences between different types of realities and their possibilities, mentions the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bgupk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
- Vedoucí: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Customizable 3D avatar for virtual reality applications
Hana Tokárová -
Tvorba aplikace virtuální reality
Jan Petrů -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Aplikace virtuální reality v bezpečnosti podniků surovinového průmyslu.
Věroslav Holuša -
Projekty a aplikace virtuální reality v geografických a technických oborech
Dominik NEBOR -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Rozšíření výukové aplikace virtuální reality o přehrávání animací trojúhelníkových sítí
Jakub HEJMAN -
Transformace simulátorů z analogové do digitální podoby s důrazem na rozvoj digitální formy a využití virtuální reality pro aplikace simulací v odvětví bezpečnostních složek.
Jan Florián