Pavlína Píchová

Diplomová práce

Marketingová strategie v začínající firmě

Marketing Strategy In a Starting Company
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo provést situační analýzu mikroprostředí i makroprostředí, ověřit potenciál trhu pro vstup nové firmy a vybrat primární cílovou skupinu, pro níž se sestaví marketingový mix služby. Pro shrnutí analýzy byla zvolena metoda IFE, EFE Matrix počítající skóre jednotlivých faktorů SWOT a doporučující konkrétní druh strategie. Dále byla použita analýza ANOVA a korelační koeficienty …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis was to perform a marketing research of the micro and macro environment, verify the market potential for the entry of a new company and select the primary target group for which the marketing mix of the service will be compiled. The IFE, EFE Matrix method calculating the score of individual SWOT factors was chosen to summarize the analysis and to recommend type of strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Zdeněk Vondra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85252