Marketingová strategie v začínající firmě – Pavlína Píchová
Pavlína Píchová
Master's thesis
Marketingová strategie v začínající firmě
Marketing Strategy In a Starting Company
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo provést situační analýzu mikroprostředí i makroprostředí, ověřit potenciál trhu pro vstup nové firmy a vybrat primární cílovou skupinu, pro níž se sestaví marketingový mix služby. Pro shrnutí analýzy byla zvolena metoda IFE, EFE Matrix počítající skóre jednotlivých faktorů SWOT a doporučující konkrétní druh strategie. Dále byla použita analýza ANOVA a korelační koeficienty …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis was to perform a marketing research of the micro and macro environment, verify the market potential for the entry of a new company and select the primary target group for which the marketing mix of the service will be compiled. The IFE, EFE Matrix method calculating the score of individual SWOT factors was chosen to summarize the analysis and to recommend type of strategy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85252
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2022
- Vedúci: Markéta Procházková
- Oponent: Zdeněk Vondra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85252
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová