Bc. Veronika BRIEDLOVÁ
Diplomová práce
Humor v reklamě
Humor in advertising
Anotace:
V předkládané diplomové práci se zaměřuji na situaci humorné reklamy v České republice. Práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části vycházím z odborné literatury, uvádím definici reklamy a humoru, formuluji vznik humoru v reklamě, definuji základní pojmy týkající se zadaného tématu, uvádím teorie, formy a komponenty humoru, popisuji faktory ovlivňující …víceAbstract:
In the following graduation thesis I am focusing on the situation of humorous ads in Czech Republic. The thesis is divided into three parts: the theoretical, the practical one and the project one. In theoretical part I draw from professional literature, I note the definition of advertising and humor, I am formulating the emergence of humor in advertising, defining the basic terms relating to the assigned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18368
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRIEDLOVÁ, Veronika. Humor v reklamě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Humor jako nástroj reklamy
Lukáš Smička -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Humor v Reklamě
Adam Májek -
Humor a vtip v televizní reklamě telekomunikačních společností.
Petra Cápíková