Využití konverzace v komiksovém formátu a sociálních příběhů pro podporu osob s autismem – Bc. Marie Franců
Bc. Marie Franců
Master's thesis
Využití konverzace v komiksovém formátu a sociálních příběhů pro podporu osob s autismem
Using comic strip conversations and social stories to support individuals with autistic spectrum disorder
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vizuálních strategiích Konverzaci v komiksovém formátu a Sociálních příbězích, které se používají pro podporu sociálního porozumění a rozvoj sociálních dovedností u osob s poruchou autistického spektra.Abstract:
Diploma work is focussed on visual strategies Comic strip conversation and Social stories™, that can be used for social skills improvement a social understanding development of the people with the autistic spectrum disorder.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d4u1d/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2009
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANCŮ, Marie. \textit{Využití konverzace v komiksovém formátu a sociálních příběhů pro podporu osob s autismem}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2008. Available from: https://theses.cz/id/mubt53/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Sociální dovednosti a možnosti jejich rozvoje u dětí s poruchou autistického spektra
Veronika KYSILKOVÁ -
Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem
Barbora Janderová -
Rozvoj komunikačních a sociálních dovedností u dětí s autismem Skupinový nácvik sociálních dovedností a komunikace dětí s autismem v mladším školním věku
Markéta KOPFOVÁ -
Věčná snaha o zobrazení mysli. Neoformalistická analýza filmu Věčný svit neposkvrněné mysli
Petra Vaculínová -
Vztah teorie mysli a úrovně jazykových schopností u dětí předškolního věku
Eliška Kubištová -
Il’ja Azar: Ne dopuskali mysli, čto pridet nastojaščaja vojna (komentovaný překlad publicistického textu)
Martin Jurnečka -
Filmová identifikace a její užití ve filmu Věčný svit neposkvrněné mysli
Dominika Hubková -
Hledání vztahu mezi potřebou poznávání a blouděním mysli
Alžběta Melanová