Využitie nástrojov online marketingu v oblasti luxusných značiek – Natália Drozdová
Natália Drozdová
Master's thesis
Využitie nástrojov online marketingu v oblasti luxusných značiek
Využití nástrojů online marketingu v oblasti luxusních značek
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů online marketingu v oblasti luxusních značek. Přináší pohled na to, jakým způsobem může online marketing ovlivnit propagaci produktů, poselství a vize luxusních značek. Teoretická část je zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se luxusu a luxusních statků. Následně je vysvětlen princip marketingu luxusních značek a popsána aktuální situace na trhu …viacAbstract:
The diploma thesis studies the usage of online marketing tools in the field of luxury brands. It demonstrates how online marketing can affect the promotion of products, heritage and the vision of the luxury brands. The theoretical part of the thesis explains basic terms related to luxury and luxury goods. It is followed by the explanation of the principle of marketing of luxury goods and description …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá využitím nástrojov online marketingu v oblasti luxusných značiek. Prináša pohľad na to, ako môže online marketing ovplyvniť propagáciu produktov, posolstva a vízie luxusných značiek. Teoretická časť je zameraná na vysvetlenie základných pojmov týkajúcich sa luxusu a luxusných statkov. Následne je vysvetlený princíp marketingu luxusných značiek a načrtnutá aktuálna situácia …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Markéta Kubálková
- Oponent: Ivana Topolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Budování české luxusní hodinářské značky
Jan Řehořovský -
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
Alžběta Kirschnerová -
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
Jakub Bůšek -
Podnikatelský plán založení módní značky
Filip Létal -
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
Patrycja Szuściková -
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Jan Chocholáč -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková