Nabídka volnočasových zážitků v době pandemie COVID-19 – Bc. David ŠTĚPÁNEK
Bc. David ŠTĚPÁNEK
Master's thesis
Nabídka volnočasových zážitků v době pandemie COVID-19
Leisure experiences offer during the COVID-19 pandemic
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku nabídky a poptávky volnočasových zážitků a řízení zážitkových společností v době pandemie COVID-19. V teoretické části jsou objasněny základní teoretické kategorie, které diplomovou práci pojmově ukotvují a zároveň vymezují její metodologické směřování v rámci empirické části. Těmito základními teoretickými kategoriemi budou: volný čas, zážitek, trh, nabídka …moreAbstract:
The thesis focuses on the issues of supply and demand of leisure activities and the management of leisure companies during the COVID-19 pandemic. The theoretical part of the thesis explains the basic theoretical categories that conceptually anchor this thesis and define its methodological direction within the empirical part. The basic theoretical categories include: leisure, experience, market, supply …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Neumeister, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚPÁNEK, David. Nabídka volnočasových zážitků v době pandemie COVID-19. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Management of leisure time activities / Management of leisure time activities
Theses on a related topic
-
Volný čas adolescentů ve výchovných ústavech Jihomoravského kraje během pandemie COVID-19
Monika Polická -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights