Prezentační materiály vzdělávací instituce – Martina Lišková
Martina Lišková
Bakalářská práce
Prezentační materiály vzdělávací instituce
Promotional materials of an educational institution
Anotace:
Práce analyzuje současné požadavky kladené na moderní prezentační materiály vzdělávací instituce (vysoké školy/fakulty). Tyto požadavky budou specifikovány s ohledem na cílovou skupinu uchazečů o studium. Analýza bude zohledňovat hlavní aspekty dané problematiky (formální, obsahové, případně další). Součástí práce bude rešerše současného stavu dostupných podkladů v oblasti ekonomicko-manažerského vzdělání …víceAbstract:
Publication analyzes the actual requirements for modern promotional materials of an educational institution. These requirements will be specified with regard to target group -- university applicants. The analysis will reflect main aspects of this domain. This publication contains an exploration of facts in relation to the actual presentation materials created by economic and management universities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15157
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Pavel Pokorný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15157
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl -
Vizuální komunikace v neziskových organizacích
Pavla Kučerová -
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Vojtěch Lunga -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Edward Kelnar