Bc. Michaela Bláhová

Bakalářská práce

Etické limity v reklamě

Ethical Limits in Advertisement
Anotace:
V dnešním světě nás reklama doslova pohlcuje na každém kroku. Setkáváme se s ní denně, více či méně ovlivňuje naše rozhodování a kolikrát si tohoto nejsme ani vědomi. Kdo z nás se však pozastaví nad tím, jestli je daná reklama z etického pohledu správná či nikoliv. Má reklamní tvorba nějaké hranice? Dají se vůbec tyto limity stanovit? Tato bakalářská práce je věnována řešení uvedené problematiky a …více
Abstract:
Nowadays, our advertising literally absorbs every step. We encounter it every day, more or less influence our decisions and the number of times that we are not aware of. Who has not been suspended but the fact is if the ad from an ethical point of view is correct or not. Does advertising work any limits? Can not determine these limits? This work is devoted to addressing the problem and the associated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace