Efekt minimálního preventivního programu na sebepojetí žáků základní školy – Adéla Kylarová
Adéla Kylarová
Bachelor's thesis
Efekt minimálního preventivního programu na sebepojetí žáků základní školy
The Effects of Minimal Preventive Programmes on the Self-Concept of Primary School Pupils
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat efekt autorsky vytvořeného minimálního preventivního programu na sebepojetí žáků 6. a 7. ročníku základní školy. Teoretická část vymezuje minimální preventivní programy, téma komunikace v souvislosti se sebepojetím a sebepojetí jako takové. Pro účely bakalářské práce byl vytvořen Minimální preventivní program. V praktické části jsou definovány výzkumné cíle, otázky …moreAbstract:
This bachelor´s thesis aims to describe the effect of a unique school preventive program created by the author of the thesis on the self-concept of pupils in the 6th and 7th grade of elementary school. The theoretical part defines the school preventive programs, communication in connection with self-concept and self-concept as such. For the purposes of the bachelor´s thesis, a school preventive program …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYLAROVÁ, Adéla. \textit{Efekt minimálního preventivního programu na sebepojetí žáků základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/muo5h5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kylarová, Adéla. Efekt minimálního preventivního programu na sebepojetí žáků základní školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Social Pedagogy / Social pedagogy