Barbora Švandová

Master's thesis

Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR

Abstract:
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu českého televizního trhu a význam komerčních komunikací v České televizi pro tento trh. Dále jsou v práci popsány konkrétní trhy reklamy, inzerce a trh divácký s důrazem na jednotlivé subjekty, které na trzích vystupují. Práce zmiňuje i zavedení úplné digitalizace a s ní spojený budoucí vývoj.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2008
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6431

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.