Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR – Barbora Švandová
Barbora Švandová
Master's thesis
Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR
Abstract:
Obsah diplomové práce je zaměřen na analýzu českého televizního trhu a význam komerčních komunikací v České televizi pro tento trh. Dále jsou v práci popsány konkrétní trhy reklamy, inzerce a trh divácký s důrazem na jednotlivé subjekty, které na trzích vystupují. Práce zmiňuje i zavedení úplné digitalizace a s ní spojený budoucí vývoj.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6431
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.