Magdaléna SOUKUPOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby

The importance of marketing communication for sport clubs
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v aplikaci na sportovní kluby, konkrétně na Jachetní oddíl TJ Lokomotiva Plzeň. Práce analyzuje využívání nástrojů marketingové komunikace oddílem a navrhuje zlepšující opatření.
Abstract:
The work is concentrated on marketing communication in application on sport clubs, namely on yacht club Jachetní klub TJ Lokomotiva Plzeň. The work analyses the practice use of marketing communication on this club and recomends some improvements.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Šárka Borkovcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOUKUPOVÁ, Magdaléna. Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností