Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby – Magdaléna SOUKUPOVÁ, DiS.
Magdaléna SOUKUPOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby
The importance of marketing communication for sport clubs
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v aplikaci na sportovní kluby, konkrétně na Jachetní oddíl TJ Lokomotiva Plzeň. Práce analyzuje využívání nástrojů marketingové komunikace oddílem a navrhuje zlepšující opatření.Abstract:
The work is concentrated on marketing communication in application on sport clubs, namely on yacht club Jachetní klub TJ Lokomotiva Plzeň. The work analyses the practice use of marketing communication on this club and recomends some improvements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Šárka Borkovcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUKUPOVÁ, Magdaléna. Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová