Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby – Magdaléna SOUKUPOVÁ, DiS.
Magdaléna SOUKUPOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby
The importance of marketing communication for sport clubs
Abstract:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v aplikaci na sportovní kluby, konkrétně na Jachetní oddíl TJ Lokomotiva Plzeň. Práce analyzuje využívání nástrojů marketingové komunikace oddílem a navrhuje zlepšující opatření.Abstract:
The work is concentrated on marketing communication in application on sport clubs, namely on yacht club Jachetní klub TJ Lokomotiva Plzeň. The work analyses the practice use of marketing communication on this club and recomends some improvements.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Šárka Borkovcová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOUKUPOVÁ, Magdaléna. Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová