Magdaléna SOUKUPOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby

The importance of marketing communication for sport clubs
Abstract:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v aplikaci na sportovní kluby, konkrétně na Jachetní oddíl TJ Lokomotiva Plzeň. Práce analyzuje využívání nástrojů marketingové komunikace oddílem a navrhuje zlepšující opatření.
Abstract:
The work is concentrated on marketing communication in application on sport clubs, namely on yacht club Jachetní klub TJ Lokomotiva Plzeň. The work analyses the practice use of marketing communication on this club and recomends some improvements.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Šárka Borkovcová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOUKUPOVÁ, Magdaléna. Význam marketingové komunikace pro sportovní kluby. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management