Řízení pracovního výkonu a hodnotící proces ve vzdělávací instituci – Mgr. Roman Svánovský
Mgr. Roman Svánovský
Diplomová práce
Řízení pracovního výkonu a hodnotící proces ve vzdělávací instituci
Performance Management and Evaluation Process in the Educational Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení procesu hodnocení práce učitelů a řízení jejich pracovního výkonu na SŠ KNIH, o. p. s. První fáze je zaměřena na rozbor současného stavu hodnocení a řízení pracovních výkonů pedagogů ve vzdělávací instituci, ve druhé fázi jsou vzhledem k provedenému rozboru navrhnuta příslušná opatření v oblasti hodnocení a řízení pracovního výkonu.Abstract:
Diploma thesis is focused on the assessment of the process of evaluation of teachers' work and management of their work performance at Secondary School for Booksellers and Publishers. The first phase is focused on the analysis of the current state of evaluation and management of work performance of teachers in the educational institution, in the second phase, due to the analysis, appropriate measures …víceKlíčová slova
Řízení pracovního výkonu hodnocení pracovního výkonu motivace zaměstnanců odměňování vzdělávání a rozvoj zaměstnanců plánování a řízení kariéry Střední škola KNIH Performance management performance evaluation employee motivation remuneration employee education and development career planning and management Secondary School for Booksellers and Publishers
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/zvd2z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Jansa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing
Natálie Krejčířová -
Upper Secondary School Students' Motives and Preparation for the C1 Advanced
Daniela Paličková -
Life and Institutions of English Speaking Countries in Textbooks for Secondary School
Michaela Šafářová -
Posouzení systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti Smurfit Kappa s.r.o. a analýza trendů vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na trhu
Kristýna Maderová -
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybraném podniku a jeho regionální komparace
Michael Puchar -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová -
Historický vývoj obsahu a cílů občanského vzdělávání a jejich promítání do učebnic občanské výchovy
David Svoboda -
Vzdělávaní a rozvoj zaměstnanců v podniku
Alexandra Fízeľová