Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť – Ráchel Hengalová
Ráchel Hengalová
Diplomová práce
Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť
Analysis of the innovative connection of influencer marketing, technology and brand on the example of chocolate Studentska Pecet
Anotace:
Influencer marketing je slovní spojení stále častěji skloňované v aktuálních marketingových příručkách a v kreativních zadáních reklamním agenturám. Je to nový marketingový trend, který, jak se zdá, velice dobře funguje v naší době přeplněné různými marketingovými sděleními. Tato práce si klade za cíl dokázat, že influencer marketing je funkční součástí marketingového mixu, který by neměl být opomíjený …víceAbstract:
Influencer marketing has been appearing more commonly in current marketing guides and in creative briefs for advertising agencies. It is a new marketing trend that seems to work very well in our time, overwhelmed by various marketing communications. This work aims to prove that influencer marketing is a functional part of a marketing mix that should not be neglected and should be paid more attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73064
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HENGALOVÁ, Ráchel. \textit{Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a~značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/mvc7yw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73064
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing ve vybraném oboru
Veronika Langrová -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Rustam Orazgaliyev -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Kseniya Karasova -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Denisa Řeháčková