Ráchel Hengalová

Diplomová práce

Analýza inovativního spojení influencer marketingu, technologií a značky na příkladu čokolády Studentská Pečeť

Analysis of the innovative connection of influencer marketing, technology and brand on the example of chocolate Studentska Pecet
Anotace:
Influencer marketing je slovní spojení stále častěji skloňované v aktuálních marketingových příručkách a v kreativních zadáních reklamním agenturám. Je to nový marketingový trend, který, jak se zdá, velice dobře funguje v naší době přeplněné různými marketingovými sděleními. Tato práce si klade za cíl dokázat, že influencer marketing je funkční součástí marketingového mixu, který by neměl být opomíjený …více
Abstract:
Influencer marketing has been appearing more commonly in current marketing guides and in creative briefs for advertising agencies. It is a new marketing trend that seems to work very well in our time, overwhelmed by various marketing communications. This work aims to prove that influencer marketing is a functional part of a marketing mix that should not be neglected and should be paid more attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73064