Marketing strategy of the Church in Russian Federation – Valeriya Myasnikova
Valeriya Myasnikova
Bakalářská práce
Marketing strategy of the Church in Russian Federation
Marketingové strategie církve v Ruské federaci
Anotace:
Tato bakalářská práce nejprve přibližuje základní teorii marketingu. Druhá část představuje teoretický rámec církve. Závěrečná část se spočívá v definování toho, že ruská ortodoxní církev se může nazývat obchodní společnost. Možnost využití marketingových strategií náboženskými společností, vytvoření marketingového mixu pro církev a průzkum.Abstract:
This bachelor thesis introduces in the beginning the basic theory of marketing.The second part presents theoretical framework of the Church.The final part consists of defining if the Russian Orthodox Church can be called a business company, the possibility of use marketing strategies by religious organizations, creating marketing mix for the church and the survey.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68773
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Go back to the kitchen: Research on the phenomenon of sexism and misogyny in video game online communities in the Russian Federation
Anastasia Zvereva -
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
The security dilemma between the United States of America and the Russian Federation after annexation of the Crimean Peninsula
Vlastimil Šindelář -
Are natural resources Blessing or a curse? Case study of Russian Federation In 1991-2021
Dominik Tapashidi -
Internet v službe katolíckej Cirkvi v Českej republike a na Slovensku Analýza internetových stránok www.cirkev.cz (www.tisk.cirkev.cz) a www.kbs.sk (www.tkkbs.sk) a ich pastorálny prínos Podnadpis: Analýza internetových stránok tisk.cirkev.cz (cirkev.cz)a tkkbs.sk (kbs.sk) a ich pastorálny prínos
Dobromil ZIFČAK -
Pravoslávna Cirkev v Číne a jej misijná činnosť za pôsobenia Metropolitu Innokentija (Figurovskij, 1897-1931)
Matej Horňák -
Kresťanská cirkev a demokratizácia Juhoafrickej republiky
Martina Tkáčová -
Taiwan ako zasľúbená zem? Presbyteriánska cirkev na Taiwane a jej snaha o inkulturáciu
Magdaléna Masláková