Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt – Bc. Pavel HOSTAČNÝ
Bc. Pavel HOSTAČNÝ
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Communication Campaign Proposal for the Selected Product
Anotácia:
Předložená práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt, konkrétně na nový typ hliníkové bioklimatické pergoly. Teoretická část práce je zaměřena na marketing, teorii zákazníka a jeho chování, komunikační kampaň, marketingový výzkum a cílený marketing. Praktická část diplomové práce obsahuje představení společnosti HOPA PLZEŇ s.r.o. Následně je vymezeno portfolio společnosti se …viacAbstract:
The presented work is focused on a suggestion of communication campaign for the chosen product, specifically a new type of aluminium bioclimatic pergola. The theoretical is focused on marketing, theory of a customer and their behaviour, communication campaign, market research and targeted marketing. The practical part of the thesis consists introduction of HOPA PLZEŇ Ltd. Afterwards the company's portfolio …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOSTAČNÝ, Pavel. Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání informačních a komunikačních technologií v ČR - dotazníkové šetření
Zuzana Mašková -
Komunikační chyby řídicích pracovníků ve vybraném podniku
Iveta Šimková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Návrh komunikační kampaně
Eva Horníková -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Otrokovice
Petra Hefková -
Komunikační dovednosti všeobecných sester v cizím jazyce
Ivana Poláčková -
Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Aneta MATĚJKOVÁ -
Návrh komunikační kampaně pro nový produkt
Kateřina FOREJTOVÁ