Bc. Pavel HOSTAČNÝ

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt

Communication Campaign Proposal for the Selected Product
Anotácia:
Předložená práce je zaměřena na návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt, konkrétně na nový typ hliníkové bioklimatické pergoly. Teoretická část práce je zaměřena na marketing, teorii zákazníka a jeho chování, komunikační kampaň, marketingový výzkum a cílený marketing. Praktická část diplomové práce obsahuje představení společnosti HOPA PLZEŇ s.r.o. Následně je vymezeno portfolio společnosti se …viac
Abstract:
The presented work is focused on a suggestion of communication campaign for the chosen product, specifically a new type of aluminium bioclimatic pergola. The theoretical is focused on marketing, theory of a customer and their behaviour, communication campaign, market research and targeted marketing. The practical part of the thesis consists introduction of HOPA PLZEŇ Ltd. Afterwards the company's portfolio …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOSTAČNÝ, Pavel. Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/