Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie. – Jaroslav Šebek
Jaroslav Šebek
Bakalářská práce
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Analysis of the sales strategy of the company John Deere related to harvesting technology on the Czech market .
Anotace:
Tato práce je zaměřená na prodejní strategii firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie. První část práce je rešeršní a vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu, jako jsou benchmarking, segmentace trhu, marketing firmy a prodejní strategie, mystery shopping, strategický řídící proces firmy a harvestorové technologie.Druhá část práce je zaměřena na metodiku výzkumu prodejní …víceAbstract:
This work focuses on John Deere's sales strategy on the Czech harvesting technology market. The first part of this work deal with research and explains the basic concepts of marketing, such as benchmarking, market segmentation, marketing and sales strategy, mystery shopping, strategic business management and harvester technology.The second part of the thesis is focused on methodology of research of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEBEK, Jaroslav. \textit{Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a~dřevařská. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/mvkfw1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová
Název
Vložil
Vloženo
Práva