Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy – Bc. Simona Němejcová
Bc. Simona Němejcová
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy
Reading Literacy as a Socialization Factor in Primary School Pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků 3. ročníku základní školy z pohledu sociálně pedagogického. Čtenářskou gramotnost prezentuje jako důležitý činitel socializace žáků základní školy a zdůrazňuje význam četby a čtení pro další vývoj jedince. Teoretická část objasňuje pojmy spojené s čtenářskou gramotností, soustředí se na možnosti podpory čtenářství a řeší výzkumy čtenářské gramotnosti …víceAbstract:
The thesis deals with the reading literacy of 3rd year of primary school from the perspective of social teaching. Reading literacy is presented as an important factor in the socialization of primary school pupils and stresses the importance of reading and reading for fur-ther development of the individual. The theoretical part explains the concepts related to literacy, focusing on possibilities to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zveřejnit od: 11. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němejcová, Simona. Čtenářská gramotnost jako činitel socializace žáků základní školy. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje
Eva Trefilová -
Komparace výukových metod čtení na 1. stupni speciálních škol se zaměřením na metodu SFUMATO
Aneta ČERNÁ -
Komparace výukových metod čtení a psaní na 1. stupni základní školy
Petra ŠTĚTKOVÁ -
Komparace vyučovacích metod cizích jazyků a jejich aplikace v mezinárodních školských systémech České republiky a Německa
Barbora KULHÁNKOVÁ -
Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii
Libuše ČERVENCOVÁ -
KOMPARACE METOD PEVNÉHO OBJETÍ A HOLDING TERAPIE Z POHLEDU PRÁCE S DĚTMI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA
Lucie LOSÍKOVÁ -
Komparace terapeutických metod balbuties
Šárka Hlucháňová -
Sledování pornografie v kontextu sexuální socializace
Denisa Vaňková