Lucie Komínková

Diplomová práce

Vliv zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu

The influence of the source and elements of advertising on the effectiveness of social advertising on Instagram
Anotace:
Tato studie se zabývá efektivitou sociální reklamy a s tím spojenou problematikou zdrojů reklamy, elementů reklamy a vnímanou kredibilitou zdroje. Výzkum je proveden pomocí online experimentu, který zkoumá rozdílné efekty zdroje a elementů reklamy na efektivitu sociální reklamy na Instagramu. Základem výzkumu je hloubková literární rešerše akademických článků týkajících se této problematiky. Pro účely …více
Abstract:
This study deals with the effectiveness of social advertising and the related issues of sources of advertising, elements of advertising and the perceived source credibility. The research is conducted using an online experiment that examines different effects of the source and elements of advertising on the effectiveness of social advertising on Instagram. The basis of the research is thorough literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Daniela Kandilaki

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81397