Distribuce zboží zákazníkům elektronického obchodu – Bc. Silvie Zoubková
Bc. Silvie Zoubková
Diplomová práce
Distribuce zboží zákazníkům elektronického obchodu
Distribution of goods to e-commerce customers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou distribuce objednaného zboží z e-shopu směrem k zákazníkům. Jejím úkolem je zhodnocení a následné identifikování nedostatků dosavadního distribučního systému v e-shopu Mikromarz. Na základě toho jsou stanoveny návrhy, které mají distribuční systém kvalitativně a ekonomicky zlepšit a tím zvýšit spokojenost zákazníků, prosperitu a konkurenceschopnost e-shopu …víceAbstract:
This thesis deals with distribution of ordered goods from the e-shop towards customers. Its task is to evaluate and subsequently to identify the deficiencies of the distribution system in the e-shop Mikromarz. Based on this, proposals are made to improve the distribution system qualitatively and economically, thereby increasing customer satisfaction, and the prosperity and competitive ability of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zoubková, Silvie. Distribuce zboží zákazníkům elektronického obchodu. Pardubice, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Česká pošta jako poskytovatel finančních služeb
Karolína Marinoffová -
Návrh na zefektivnění poštovních služeb v Komerční bance, a. s.
Andrea Papánková -
Iracionální chování zákazníků poštovních služeb
Klára Baťová -
Distribuce zboží při prodeji přes elektronické obchody
Jiří Routner -
Vliv e-komerce na způsoby distribuce
Kristýna Havlová -
Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p.
Zdenka Priatková -
Elektronické nakupování v České republice
Ondřej Mádr -
Aspekty elektronického obchodování
Pavel Kastner