Hana Kobzová
Master's thesis
Zvyšování konverzí internetového obchodu
Increasing of E-Shop Conversions
Abstract:
Cílem diplomové práce je provést takové úpravy internetového obchodu, které zvýší počet objednávek na eshopu a jeho konverzní poměr. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska vztahující se k internetovému marketingu vč. jeho nástrojů. Rovněž se zabývá podpůrnými službami, jako jsou zbožové vyhledávače či Google Analytics. Druhá kapitola analyzuje stávající …moreAbstract:
The aim of this master’s thesis is to modify existing eshop with the purpose of increasing its order conversions and conversation rate. The thesis is divided into four chapters. The first chapter describes theoretical background related to internet marketing and its tools including auxiliary services as comparison shopping websites and Google Analytics. The second chapter analyzes and evaluates the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102411
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Martin Pochyla
- Reader: Josef Kubina
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Uplatnění marketingu ve službách
Petr Marek -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Petra Neugebauerová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Petra Neugebauerová -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Webové stránky a internetový obchod pro TJ Sokol Bedřichov
Matěj Neuwirth -
Návrh a vývoj aplikace pro internetový obchod
Miroslav Jandák -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetový obchod
Zdeněk FICNER