Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti – Martina RADENOVÁ
Martina RADENOVÁ
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti
New Trends in Marketing and their Assertion in the Company
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku nových trendov v marketingu a vyhodnocuje využívanie marketingových nástrojov spoločnosti QEX, a.s.. V teoretickej časti sa práca zameriava na využívanie marketingovej komunikácie na internete. Bližšie rozoberá jednotlivé formy nových trendov, medzi ktoré patrí event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing alebo virálny marketing, či využívanie sociálnych …moreAbstract:
Submitted bachelor work is centred on new marketing trends. In this work we analyzed marketing tools application of particular company QEX, a.s.. Theoretical part of bachelor work is oriented at usage of marketing communication published on the Internet. It is closer aimed on respective forms of new marketing trends such as event marketing, guerilla marketing, buzzmarketing and viral marketing; and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012
Accessible from:: 10. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RADENOVÁ, Martina. \textit{Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2012. Available from: https://theses.cz/id/mw1s4e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RADENOVÁ, Martina. Nové trendy v marketingu a jejich aplikace ve vybrané společnosti. Uherské Hradiště, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikácia ako kľúčová aktivita a nástroj rozvoja vzťahov so zákazníkmi.
Adriána Fedorová -
Efektívna komunikácia so zákazníkmi/s klientmi
Barbora Rošková -
Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi
Zuzana Lauermannová -
Modelové riešenie komunikace so zákazníkmi
Ondrej Habánik -
Nástroje efektívnej komunikácie so zákazníkmi maloobchodnej spoločnosti
Paulina Roglová -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy SWS Slušovice a.s. s event marketingovými aktivitami
Viktor VALENT -
Marketingová komunikácia technologických konferencií
Stanislav Venglár -
Event ako komunikačný nástroj vysokých škôl
Martin SOKOL